wtorek, 5 sierpnia 2014

in the future i would like...


Nie było mnie tutaj kilka dni. Może przez brak czasu, a może z braku weny na nowy post.

Mój dzisiejszy post nazwałam ''W przyszłości chciałabym..." czyli coś w stylu ''Before I die''. 
Tu poznacie moje plany na przyszłość i marzenia.

Podróże
Pierwszym punktem są podróże. Najbardziej chciałabym pojechać do Londynu. Fascynują mnie tamtejsze zabytki, kultura, ludzie. Poza tym uwielbiam język angielski!
W przyszłości chcę również pojechać do Paryża. Słyszałam o nim nie najlepsze rzeczy, ale mimo tego chciałabym się przekonać. I oczywiście zobaczyć wieżę Eiffla i odwiedzić Disneyland.

Ludzie
Moim marzeniem jest spotkać Iggy Azalea, Lanę Del Rey oraz Rihannę. Kocham ich muzykę i styl!

Szkoła
W moich planach jest skończyć szkołę i pójść na studia. Kim chcę być w przyszłości? Miałam miliony myśli na ten temat. Chciałam być kucharką, tancerką, aktorką... Ale od pewnego czasu chciałam być lekarzem. Tak naprawdę nie wiem czemu, bo przecież nie byłam najlepsza z przyrody, ale po prostu chciałam. Ostatnio wymyśliłam, że może by tak filologia angielska? Bo przecież język angielski to jeden z moich ulubionych przedmiotów. Fascynuje mnie w nim wszystko. Ale to się jeszcze okaże :)

Oto moje plany na przyszłość. A jakie są wasze?


3 komentarze:

  1. Zwiedzić cały świat, nie wiem czy wykonywalne :)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/ Zapraszam, blog z przmyśleniami :) Zostaw komentarz z linkiem do bloga, a na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróże.
    Wiec ogólnie za rok jadę do Londynu z czego strasznie się ciesze bo to moje marzenie!
    A kiedyś chcę również pojechać do Los Angeles!

    Ludzie.
    Chciałabym spotkać One Direction,Arianę Grande, Demi Lovato.

    Szkoła.
    Chciałabym w przyszłości zostać piosenkarką i aktorką,a jeżeli mi się nie uda to zostanę psychologiem.
    Zapraszam na mojego bloga.
    Organizuje konkurs do wygrania jest DESIGN i Łapacz snów
    http://nicoole-blog.blogspot.com/2014/08/konkurs-wygraj-design-i-apacz-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam w Paryżu i tam jest cudownie,ja chciałabym też pojechać do uk i usa,ale maryz mi się podróż dookoła świata!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń