sobota, 9 sierpnia 2014

holidays


Nie pisałam tutaj dość długo z racji tego, że kompletnie nie mam pomysłów na notki. A więc postanowiłam, że po prostu napiszę co u mnie :)

Jeszcze tylko trzy tygodnie do rozpoczęcia roku szkolnego, czyli większa część wakacji upłynęła. Najczęściej w tygodniu przychodzą do mnie koleżanki albo po prostu siedzę w domu. Czasami jestem tak znudzona, że z braku zajęć zasypiam, dlatego zaczęłam czytać książkę pod tytułem Saga Księżycowa: Księga I Cinder Marissy Meyer. Kupiłam ją rok temu, więc stwierdziłam, że może warto by ją przeczytać. Okazuje się być bardzo ciekawą :) 


W ostatnim czasie zaczęłam również dość często jeździć na rowerze, co jest do mnie w ogóle nie podobne. Nigdy tego nie lubiłam. Mimo tego jakiś czas temu koleżanka wyciągnęła mnie z domu i muszę powiedzieć, że mi się spodobało! Od tego czasu często jeżdżę nad wodę :)


I ten mój pięknie pomalowany paznokieć...


Niedawno byłam także na basenie, który z tej perspektywy wygląda niemal jak plaża. Kocham to miejsce! I nieźle się opaliłam... ;)


I ostatnie moje ''przypadkowo'' zrobione zdjęcie :)

/bluzka - reserved; spodnie - house/

I tak naprawdę w taki sposób przebiegła większość moich wakacji.

6 komentarzy:

  1. Ale jesteś pięknie opalona! Ja również niedługo wybieram się na basen ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Również napiszę, że jesteś opalona ;)
    A co do książki to tytuł brzmi bardzo ciekawie :*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ opalenizna ! Świetne zdjęcia i wgl blog :) Obserwuję !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się ciekawie, będę musiała przeczytać :D



    ♡Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. Szkoda, że u mnie nie ma takiego basenu co jak plaża wygląda :D

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten basen! ;o
    ja często jezdze rowerkiem, super spodnie:)
    u mnie nowy post, zapraszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń