poniedziałek, 11 sierpnia 2014

tumblr girl


Ostatnio stałam się fanką Tumblrów o tematyce związanej z modą. Znajduje się tam wiele zdjęć, które mnie inspirują. Są różnorodne, piękne. Czasem zastanawiam się czy ludzie żyją w taki sposób, bo jeśli tak, to mają naprawdę cudowne życie. Czy mają swoje ''Tumblr room'' wypełnione pięknymi jasnymi meblami, białymi ścianami i masą cudownych DIY? Czy na co dzień jedzą tak smakowicie wyglądające potrawy? Pewnie wiele osób chce prowadzić takie życie (w tym ja), ale zastanawia mnie to czy te wszystkie zdjęcia to prawda... Oczywiście, możemy mieć pokój w takim stylu, możemy robić takie zdjęcia, ale wtedy nie będzie nas to tak zachwycało. Wszyscy chcą mieć duży, jasny pokój, markowe ubrania i najnowszego iPhone'a, ale czy nie warto być jedną z osób, które wyróżniają się z tłumu i być oryginalną?


6 komentarzy:

  1. Na pewno warto jest realizować marzenia, teraz tylko kwestia tego jakie te marzenia są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czasami zastanawiam się, czy te osoby mają takie fajne życie, ale na pewno nie wszyscy. W końcu po wyglądzie pokoju nie możemy ocenić, czy dana osoba nie ma problemów w życiu itp :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten post dał mi naprawdę wiele do przemyślenia! Zawsze marzyłam o tym wszystkim, a teraz w sumie stwierdzam, że to ty masz absolutną rację!
    Obserwuję z miłą chęcią i liczę na rewanżyk ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się właśnie często zastanawiam czy możliwe jest, żeby ktoś miał wokół siebie tyle piękna. Na pewno łatwiej by się wtedy, że był, ale czy to nie jest zbyt wyimaginowane? Sama nie wiem...

    Co do oryginalności to masz rację, ale wiesz... Lepiej jest chyba być oryginalną mając kasę w portfelu czy na koncie niż oryginalną w starych, wytartych dżinsach :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo głębokie przesłanie w twoim poście ;) daje do myślenia, masz talent dziewczyno do pisania !
    co powiesz na wspólną obserwację, zacznij lub daj mi znać że się zgadzasz a na 100% zaobserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten post wiele dał mi do zrozumienia bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń