poniedziałek, 28 lipca 2014

common white girl tag


Ostatnio obejrzałam video z tym właśnie tagiem i pomyślałam ''czemu by go nie zrobić?''. Pytania są dość ciekawe, a więc czemu nie? Nie ma tu wszystkich pytań, ponieważ wybrałam tylko te najciekawsze.

1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Szczerze mówiąc nigdy nie byłam w Starbucks. Nie przepadam za kawą, ale słyszałam, że są tam również herbaty czy soki. A więc przy najbliższej okazji z chęcią spróbuję.

2. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
Około godzinę.

3. Ile ''samojebek'' robisz sobie dziennie?
Dla mnie dzień bez selfie to dzień stracony, haha. Są dni, kiedy zrobię parę, a są dni, gdy zrobię kilkadziesiąt, hahaha.

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Oczywiście. Nie popieram toku kupuję - ubieram - wyrzucam. Według mnie to marnowanie pieniędzy. A jeśli chodzi o to, że mam np. bluzę i ubiorę ją w środę, to później ubieram ją w czwartek to staram się tego nie robić.

5. Instagram, Twitter czy Tumblr?
Zdecydowanie Instagram i Tumblr! Od obu jestem ''uzależniona''.
http://xkarolinekx.tumblr.com
http://instagram.com/xkarolinekx

6. Kto jest twoim ulubiony youtuberem?
Nie przepadam za vlogerami. Ale jeśli już, to lucyandlucy1 oraz Red Lipstick Monster.

7. Czy jesteś shopoholiczką?
Kocham robić zakupy. Najchętniej wykupiłabym cały sklep, gdybym tylko mogła. Ubolewam nad tym, że nie wszystko mogę mieć. Ale czy to zakupoholizm? Nie wiem sama.

8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Jeśli są w dobrym stanie, to tak.

9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Jeśli jest to coś wyjątkowego, coś co nie zdarza mi się jeść codziennie to raczej tak.

10. Czy nosisz makijaż codziennie?
Nie. Kiedy idę do szkoły tylko czasem maluję rzęsy, a kiedy nigdzie nie wychodzę nie noszę makijażu.

11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
Na koniec tego roku miałam średnią 5.27, ale w gimnazjum chciałabym się postarać jeszcze bardziej.

12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Absolutnie nie, haha. Czasami wręcz odwrotnie.


10 komentarzy:

  1. Ja również kocham robić zakupy i także robię zdjęcia tylko "wyjątkowemu" jedzeniu :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dziennie robię dużo 'selfie' . Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W paru pytaniach odpowiedziałabym niemal identycznie! :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Sama może taki zrobię :d
    zapraszam do mnie!
    http://blogmithmith.blogspot.com
    Zaobserwujesz albo skomentujesz? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/rainy-days.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag.
    Może wspólna obserwacja.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tumblry ;).J ateż uwielbiam kupywac ciuszki <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag;)
    Może też taki zrobię :D
    Ja jestem uzależniona od Starbucks'a;D
    Zawsze jak jestem w pobliżu muszę wejść i kupić Frappuccino, które ubóstwiam :))

    Uściski ,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, bardzo lubię ten tag :D

    Kliknęłabyś w link lub banner Choies? Będę bardzo wdzięczna :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń